Sköööön

Skulle på match ikväll som sagt, Aik-Luleå, det slutade med förlust vilket sög stenhårt. Men efter skulle vi ta en öl och fira jonas som fyllde 22, Grattis btw!
Så vi drog till mest och pimplade öl efter öl, sen tröttnade vi på att sitta där så jag, robert, percy och malin drog till ett biljard ställe och lirade lite, vi satt där och fortsatte pimpla alkohol tills jag och malin tröttnade och bestämde oss för att åka till donken. Så när vi satt där och kastade våra gurkor på en uteliggare kom robban och percy in och vi bestämde oss för att ta taxi mot värmdö tillsammans, vi hittade en snubbe som hette habladish som körde oss för 400 kr till gustavsbergs centrum, men sen hade robert och percy bara en hunka var så jag blev fast med notan och mishmeth tog en hundring extra för att han var så jävla tuff och jag VET att han hade en pistol i byxorna. Pank igen.
Nu är jag trött och full och erkänner att jag faktiskt saknar mohammed eller vad han som körde hette.
Skön kille!
Så jag avslutar bloggen för dagen och antar att vi hörs lite i morgon på dagskvisten! Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0