Nöööö

Hejsan hejsan!
Jag har startat en blogg för att jag varken har ett liv eller en flickvän. Så jag tänkte ödsla tid på att skriva massa skit som ingen egentligen bryr sig om.
Jag kan ju börja med att presentera mig, Jag heter Teodor Loo och jag bor i ett gult hus i ösbydalen - Gustavsberg.
Jag är 186 cm lång, född 9 september 1992, alltså en ganska normal kille förutom att jag inte är som någon annan, jag har nämligen superkrafter. Nej det har jag inte men jag önskar att jag kunde se igenom tjejers kläder utan att dom visste om det.
Iallfall - Jag kommer skriva lite om vad jag gör på dagarna, hur kul jag har, vad jag har på mig och inte har på mig, ah ni får se helt enkelt.

Såhär ser jag ut på fest.



Kommentarer
Postat av: Börje

Go teo, go teo

2010-10-24 @ 22:26:22
Postat av: caroline

"såhär ser jag ut på fest"

jag döööör teodor! hahahahahaha

2010-10-24 @ 23:35:18
Postat av: Andersson

ser typ fram emot att läsa, på något skevt sätt!

hahaha

2010-10-25 @ 00:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0