Min Bror Niklas

Grundskolan som jag gick hette djurö skola, den va helt okej, sköna lärare, efterblivna elever etc. Men något fattades, en dag i början av 7an skulle vi få en ny elev i klassen, en pojke från sandhamn vid namn Niklas. Jag och mina bröder hade för avsikt att mobba honom så fort lärarna hade gått, men jag såg något annat i honom, så jag frågade om jag fick låna pengar av honom och vi har varit som en person enda sen dess.
Vi höll ihop fram till andra ring då vi fortfarande gick i samma klass, men då hände det som inte fick hända..
Niklas skaffade flickvän.
Hon var en helt vanlig flicka förutom att hon är 120 cm lång och hennes röst skär genom glas, hon gjorde allt för att sno Niklas ifrån mig, och hon gör fortfarande. Han får inte gå utanför sin dörr utan att be om lov, hon tvingar honom att göra sjuka saker som typ att ta på henne etc. Jag vet vem "Sara" egentligen är, något som är sänt till den här jorden för att utplåna allas bästa vänner, och hon började med min.



Här har vi niklas. F.d fri man.                       Här e hon. En bild jag tog när hon låg och sov.

Kommentarer
Postat av: saraH

teodor du sårar mig

2010-10-26 @ 17:25:38
Postat av: Fello

ABHAHAHAHAHHAHAHAH

2010-10-27 @ 16:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0