Lite mer om mig.

Jag kände då att mitt förra inlägg inte förklarade så mycket om mig, Men jag heter iallfall Teodor och är 18 år. Jag växte upp i Östersund - Sveriges mittpunkt. När jag var 8 kände jag att det var dags att flytta därifrån så jag flyttade till stockholm och 10 år senare startade jag denna blogg som utan tvekan kommer peta kissie i ögat. Jag går på värmdös tekniska gymnasie och utbildar mig till kock/bartender och det suger röv.
Nu har jag praktik i 4 veckor på brown bull i nacka, så kom dit och ät en bulle eller ngt så kanske ni får ett smakprov av storblogg ARN. Lägger upp en bild på min söta klass, vi är inte som andra.


Kom på våran studentskiva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0