Idag har jag..

Idag har jag inte gjort så mkt, jag vaknade för sent för att orka göra något. Tillslut bestämde jag mig för att sluta att inte göra något så jag la mig i sängen och kollade på 11 vänner avsnitt. Sen gick jag ner och lagade feta måltiden till mig själv och sen visade jag min lillebror som är 7 år spelet left for dead, sen vågade han inte gå ut från mitt rum så jag skrattade lite hehe. Senare under kvällen typ vid 22:10 mötte jag rasmus, svartemarte, munken och ida, dom hämtade upp mig med bil. Då tyckte vi att det skulle vara kul att leka poliser och följa efter folk, så vi följde efter 4 pojkar i orminge i typ 10 minuter tills de inte var något kul längre så vi åkte hem igen. Nu ska jag fila tånaglarna och mata hunden, bloggar mer i morgon.
If it isn't good, it isn't KungLoo*


En bild jag tog när jag hade lite ruff sex med mig själv i somras, jag kallar den "Blue moon rising"
(Det är alkoholfri öl mamma)

Kommentarer
Postat av: -

Du e sjuk hahahaha

2010-10-26 @ 00:06:32
Postat av: Caroline

hahhahahahahhaha jag dör teodor :D

2010-10-26 @ 13:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0