Grymt skön kväll!

Igår var jag ju hos Tim och firade hans 18 års dag, Grattis igen! Det var riktigt kul faktiskt, det bjöds på god mat och öl o drinkar och jag vet inte allt!
Det var skönt folk och alla dansade o hade kul, jag tog mig till att dansa med tims mamma och hennes väninnor också dock men härliga dansare!

Fick dock inte lika skönt uppvaknande i morse när lillebror kommer in och river mig på ryggen med något taggigt och avlångt, tror det var en sån där grej man har plastfolie i. Sen slog han mig i huvudet med en presentpappers rulle som det faktsikt var glitter på så nu har jag glitter över hela kroppen också, tack för glittret och så många revor på ryggen att det inte går att räkna! wowo!
Ska försöka fixa lite bilder från igår och ladda upp, nu ska jag fixa mig inför utgången ikväll, får se hur taggade alla från igår är!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0