Godnatt Dikt.

Som jag sa tidigare så har jag inget liv typ. Så jag skrev en godnatt dikt till mig själv, var vänlig att läsa.




Att vara vaken eller inte, det får man själv välja.
Men bara en tjej kan bestämma om hon satsen vill svälja.
Mina ögon börjar bli trötta och klockan närmar sig två.
Jag funderar om jag mot sängen borde gå.
Men ack så jobbigt att ta sig enda dit.
Jag förstår inte varför jag skriver det här för ingen bryr sig ett skit.
Jag har insett att denna blogg bara är ett tidsfördriv.
Efter som att jag inte har något liv.





Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte säga med ord hur mycket jag hatar dig :)



2010-10-26 @ 01:53:29
Postat av: emmao

hahahahahhahahahhah bästa bloggen!!! :D<3<3<3

2010-10-26 @ 10:44:42
URL: http://egoamme.blogg.se/
Postat av: cw

Tedde förfan, du får ta och sneppa upp dig lite. bloggar e för mesar, tibia e för män!

2010-10-30 @ 23:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0