godnatt bloggen

Nu är jag redo för att gå och knoppa. I morgon ska jag skippa min praktik och gå till skolan istället för att be om att få bli utskriven från restaurang, pallar inte trycket liksom. Har bara någon termin kvar men ligger efter i så mycket så jag skiter i det. Plus att jag är jävligt less på att ingen av mina lärare tror på att det faktiskt är mitt huvud på enkronan och min mormor på 100-lappen, kräver respekt för den konung jag är. Men nog från mig nu, i morgon ska jag blogga jättemycket om typ dagens carebox etc. Puss så länge!



Johannes är bara ett av mina offer som jag pressar chiliringen på.

Kommentarer
Postat av: Cecilia Lindh

Snygg blogg Teodor :)

2010-10-25 @ 08:13:10
URL: http://skyddat.blogg.se/
Postat av: brustet hjärta johannes

du sa att jag var den bästa... '' ett av mina offer '' du sa jag var den enda :(



haha gubben nice blogg

2010-10-25 @ 23:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0