Bom bom bom

Hejsan hejsan jag är full som en kastrull och lyckligare än livet.
Nejdå jag suger som vanligt och mår piss. Hehe nee jag mår bra :)
Kvällen började på metronattklubb där vi drack några kalla och snackade lite skit (jag,tim,martin,johannes,victor) Efter detta drog vi till The bridge där det var fullsatt med b-rudar av alla dess slag. Vi dansade janne och fortsatte vårat röj. Jävligt roliga masker folk hade!
Sen bestämde vi oss för att dra och på bussen hem möter vi en d-rak henrik, sandro och yttring som varit på dublings(stavning) henke satt o skrek och var allmänt skev hela bussresan tills jag gick av, kom hem och skrev detta inlägg. Nu ska jag nog dra på ngn as skön film, stoppa handen innanför kallingarna och sova som ett barn. Vi lär ju höras i morgon, sleep tight bitches.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0