Ängeln från helvetet

Här är en tjej, visst ser hon bra ut? hon ser ut som en tjej man skulle kunna vara med dygnet runt, well.. DONT! Hon är nämligen från en planet kallad isplaneten där barn föds utan hjärtan, det utvecklas med tiden ju mer hon river ut våra mänskliga hjärtan, jag är ett offer för detta. Nu kommer hon hemsöka mig och straffa mina skinkor pga detta inlägg men jag tar risken för att varna er alla där ute om att stirra inte rakt in i medusas ögon.
Hon bor med typ 10 st helveteshundar som vaktar henne dygnet runt och som hon skickar på sina offer.


"Smurfed" det är isplanetiska för hjärtlös.
Låt inte D-kupan lura er, de e fake.

Kommentarer
Postat av: Mli

Passa dig <3

2010-10-25 @ 16:30:03
Postat av: Hallooooweeen

PumpaN

2010-10-25 @ 19:46:18
Postat av: Malin

Jävlar vad lik francesca från paradise hotell :O

2010-10-26 @ 16:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0