Såhär såg min helg ut!

I fredags skulle vi på fest. Jag, Äckelrasmus och LångLucas, vi mötte Fabbe och Anton så drog vi till Boo, Men när vi kom dit såg vi till våran fasa att det var 60 dagisbarn som ägde rum på festen, vi drack våran öl sen kom hennes far och var väldans arg för man fick inte ha över 50 barn i lokalen (inomparantes hennes villa) Hon hade tydligen sagt att hon skulle ha tjejmiddag med 6 pers men det hade blivit lite ändring i planerna, synd pappsen.

Iallafall så drog vi därifrån och slutade upp hos Svarte dillner i orminge, han bjöd på shots..det var gott. Jag drog väl därifrån någon tidpunkt och slutade upp hemma hos Pean där det bjöds på en och annan öl, trevliga pojkar, tihi.
Jag var hemma vid 6-7 tiden på morgonen och min mor var allmänt sur för att då var det för tidigt för att komma hem, hum.

Lördagen: Vi drog till nyöppnade stället Vain, det var jättedött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0