Dagens Sågning

Min kompis Max.

Jag såg dig gå in i klassrummet när vi började första ring, man såg ju direkt att du inte fattade nånting. Ditt långa blonda hår och ditt rosa linne, jag tänkte spöa dig på rasten med en pinne. Men någonting hände och vi blev vänner tillslut, jag var med dig en hel sommar och snortade krut. Men jag var ju ett år äldre, du var ju så ung, det såg man direkt på din gråsprängda pung.
Men jag höll mig kvar och vi blev bättre och bättre vänner, nu är du den äckligaste personen jag känner.
Och precis när jag tog ett jättekliv, kom det in någon annan varelse i ditt liv, du slutade ringa, du var knappt med mej, du kunde inte slita dig från denna sexgalna tjej. Jag saknar min max och din rygg som är hårig som en tax, jag saknar alla våra sommarkvällar med öl och tält, men det känns som att broderkärleken har smält. Jag trodde från början att du kunde vara med mig med, men nu är det slut på att max och tedde ligger sked. Jag kan inte förstå att våra brodersdagar är slut, jag hoppas att hon kryper in i din röv och aldrig hittar ut.

Euw, barnporr.





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0