Dagens sågning

Niklas (Wannabe "Twiicee")

Niklas du borde inte heta niklas du borde heta Lars, namnet skulle passa bättre till din moppemustach, hoppas du inser att du dissar kungloo, det enda du kommer se från marken är sulan från min sko. Jag e värsta gangster och jag kommer bomba din logg, lägg bara ner med din wannabe kissie blogg. Jag kommer förstöra dina fönster genom att kasta ägg, skägg skägg skägg. Du e inte imba du e bara fett slö, jag är den enda som vet att du låg med mattanten från djurö. Du failar i skolan och tror du är ett snille, din tjej är ingen tjej för Sara är en kille. Hoppas du inte tar illa upp av min sågning idag, du vet att till världens slut är det alltid du och jag <3

Tjing!


Kommentarer
Postat av: saraH

trodde vi var vänner igen :( ja... jag är en kille med manboobs :(

2010-11-03 @ 13:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0